Міністерство освіти і науки України запровадило нову систему професійної підтримки для педагогів, що працюють у межах реформи Нової української школи (НУШ).
Педагоги Великоберезовицької громади – Антимис Тетяна Петрівна, Гайдук Дмитро Володимирович, Коляса Роман Іванович, Чернець Андрій Ігорович, Демида Ольга Романівна, Михайленко Оксана Ярославівна та Русанюк Владислав Михайлович – вже пройшли відповідне навчання та отримали статус супервізорів.
Супервізори – професійні помічники, які надаватимуть підтримку вчителям, асистентам вчителів, тренерам-педагогам, директорам шкіл, їхнім заступникам та фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ).
Головна мета супервізії полягає у професійному та особистісному розвитку педагогів. Зокрема, супервізори допомагатимуть освітянам:
- долати професійні труднощі;
- протидіяти стресу та запобігати професійному вигоранню;
- зміцнювати позитивну самооцінку.
Також супервізія сприятиме корекції освітнього процесу відповідно до завдань НУШ.
Під час супервізії педагоги зможуть отримати консультації з таких питань:
- впровадження концепції Нової української школи;
- реалізації освітніх програм і навчальних планів;
- організації сучасного освітнього середовища;
- використання інноваційних методик та технологій навчання;
- застосування інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій;
- самоосвіти та професійного вдосконалення;
- побудови демократичної моделі управління закладом освіти.
Крім того, супервізори виконуватимуть роль фасилітаторів, допомагаючи освітянам налагоджувати партнерську педагогіку, засновану на співпраці та взаємопідтримці.