Accessibility Tools

Міністерство освіти і науки України запровадило нову систему професійної підтримки для педагогів, що працюють у межах реформи Нової української школи (НУШ).

Педагоги Великоберезовицької громади – Антимис Тетяна Петрівна, Гайдук Дмитро Володимирович, Коляса Роман Іванович, Чернець Андрій Ігорович, Демида Ольга Романівна, Михайленко Оксана Ярославівна та Русанюк Владислав Михайлович – вже пройшли відповідне навчання та отримали статус супервізорів.

Супервізори – професійні помічники, які надаватимуть підтримку вчителям, асистентам вчителів, тренерам-педагогам, директорам шкіл, їхнім заступникам та фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ).

Головна мета супервізії полягає у професійному та особистісному розвитку педагогів. Зокрема, супервізори допомагатимуть освітянам:

  • долати професійні труднощі;
  • протидіяти стресу та запобігати професійному вигоранню;
  • зміцнювати позитивну самооцінку.

Також супервізія сприятиме корекції освітнього процесу відповідно до завдань НУШ.

Під час супервізії педагоги зможуть отримати консультації з таких питань:

  • впровадження концепції Нової української школи;
  • реалізації освітніх програм і навчальних планів;
  • організації сучасного освітнього середовища;
  • використання інноваційних методик та технологій навчання;
  • застосування інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій;
  • самоосвіти та професійного вдосконалення;
  • побудови демократичної моделі управління закладом освіти.

Крім того, супервізори виконуватимуть роль фасилітаторів, допомагаючи освітянам налагоджувати партнерську педагогіку, засновану на співпраці та взаємопідтримці.